Za pomocą przygotowanego opogramowania możliwe jest samodzielne przygotowanie elektronicznych formularzy, zbieranie danych oraz ich analiza.
Elektroniczne Formularze S@M (EF S@M) umożliwiają zamianę lub uzupełnienie tradycyjnych formularzy na których Państwo pracujecie. Formularze S@M wykorzystują zawartość z posiadanych przez Państwa wzorów formularzy i druków w popularnych formatach (PDF, DOC, RTF, itp.).
Elektroniczne Formularze S@M to użyteczne narzędzie do zbierania danych i opinii, prowadzenia badań statystycznych (CAWI)
i konsultacji społecznych.
Jak pokazuje życiowa praktyka, pomagają one naszym klientom w wielu zadaniach, które trudno nam było nawet przewidzieć.
przeprowadzanie badań ankietowych CAWI,
zbieranie raportów z jednostek podległych,
sprzedaż biletów,
generowanie zamówień ze strony internetowej,
prowadzenie konsultacji społecznych,
ankiety dla pracowników klientów,
i wiele innych.
W Państwa firmie lub instytucji z pewnością istnieje wiele obszarów na których elektroniczne formularze mogą być z korzyścią zastosowane. Pozwalają zaoszczędzić cenny czas i dają bezcenną informację zwrotną.
Zyskujecie Państwo:
użyteczne i proste w obsłudze narzędzie do pozyskiwania i analizy danych,
nielimitowane i samodzielne tworzenie ankiet, formularzy, raportów, które można umieścić na posiadanej stronie
lub wysłać pocztą email,
generowanie końcowych dokumentów (zamówień, umów, wniosków) z danymi na posiadanych wzorach druków,
analizę zebranych wyników liczbowych, graficzne raporty statystyczne,eksport danych i możliwość wykorzystania ich w programach zewnętrznych (EXCEL, SPSS),
dopasowanie wyglądu formularzy do posiadanej strony internetowej lub skorzystanie z gotowych szablonów graficznych,
pomoc i wsparcie naszych pracowników przy tworzeniu formularzy i ankiet.
Elektroniczne Formularze S@M (EF S@M) umożliwiają zamianę lub uzupełnienie tradycyjnych formularzy na których Państwo pracujecie. Formularze S@M wykorzystują zawartość z posiadanych przez Państwa wzorów formularzy i druków w popularnych formatach (PDF, DOC, RTF, itp.).
Elektroniczne Formularze S@M to użyteczne narzędzie do zbierania danych i opinii, prowadzenia badań statystycznych (CAWI) i konsultacji społecznych.
Jak pokazuje życiowa praktyka, pomagają one naszym klientom w wielu zadaniach, które trudno nam było nawet przewidzieć.
- przeprowadzanie badań ankietowych CAWI,
- zbieranie raportów z jednostek podległych,sprzedaż biletów,
- generowanie zamówień ze strony internetowej,
- prowadzenie konsultacji społecznych,ankiety dla pracowników klientów,
- i wiele innych.
W Państwa instytucji z pewnością istnieje wiele obszarów na których elektroniczne formularze mogą być z korzyścią zastosowane. Pozwalają zaoszczędzić cenny czas i dają bezcenną informację zwrotną.
Zyskujecie Państwo:
- użyteczne i proste w obsłudze narzędzie do pozyskiwania i analizy danych,
- nielimitowane i samodzielne tworzenie ankiet, formularzy, raportów, które można umieścić na posiadanej stronie lub wysłać pocztą email,
- generowanie końcowych dokumentów (zamówień, umów, wniosków) z danymi na posiadanych wzorach druków,
- analizę zebranych wyników liczbowych, graficzne raporty statystyczne,eksport danych i możliwość wykorzystania ich w programach zewnętrznych (EXCEL, SPSS),
- dopasowanie wyglądu formularzy do posiadanej strony internetowej lub skorzystanie z gotowych szablonów graficznych,
- pomoc i wsparcie naszych pracowników przy tworzeniu formularzy i ankiet.
Schemat działania
Możliwości
- możliwość generowania elektronicznych formularzy według zdefiniowanej listy pól,
- użycie różnorodnych pól z automatyczną walidacją, weryfikującą poprawność wprowadzanych danych takich jak:
- PESEL
- REGON
- NIP
- Nr konta bankowego
- e-mail
- możliwość zapisu szablonów formularzy (szybkie i proste rozwiązanie w przypadku gdy występuje kilka podobnych do siebie wersji formularzy),
- opcja wydruku danych na wzorach formularza pozwalająca na bezpośrednie przeklejenie i wykorzystanie już posiadanych formularzy w różnych formatach (np. z edytora Word, PDF i inne),
- możliwość zaopatrzenia formularza w załączniki do pobrania.
- formuły ułatwiające postępowanie z wprowadzanymi danymi, jeszcze na etapie wypełniania
- możliwość etapowego wypełniania formularzy lub ich zabezpieczenie przed wielokrotnym wypełnieniem.
- Dostęp publiczny do formularza lub wymagający rejestracji / weryfikacji
- wgląd do wypełnionych formularzy, z możliwością pobrania każdego z osobna lub wszystkich łącznie,
- podgląd zebranych danych w postaci liczbowej oraz graficzne zestawienia w formie wykresów, które są aktualizowane na bieżąco,
- opcja powiadamiania o każdym wypełnionym formularzu za pomocą raportu wysyłanego na skrzynkę mailową,
- funkcja ograniczenia liczby wypełnień oraz czasu publikacji formularza dla respondentów,
Etapy tworzenia formularzy i ich zarządzania
I - Tworzenie formularzy:
-
określenie i wybór parametrów tworzonych formularzy,
-
wprowadzenie pytań i pól określających ich parametry,
-
gotowe szablony graficzne z możliwością dostosowania,
II - Udostępnienie formularzy i zbieranie danych:
-
korzystanie z automatycznie wygenerowanych linków umożliwiających uruchomienie formularza w różnej postaci z własnej strony internetowej,
-
kopiowanie wygenerowanego kodu HTML na swoją stronę internetową i osadzenie formularzy oraz ich listy,
-
Mailing do respondentów,
-
wprowadzenia danych zebranych w sposób tradycyjny.
III – Analiza zebranych danych:
-
przeglądanie poszczególnych odpowiedzi,
-
analiza lub druk zestawień prezentowanych za pomoca danych lub grafiki,
-
eksportu danych do innych programów (.xls).
Telefon: 56 659 85 65 Poproś o dokumentację dla AEF